2017년 10월 27일 금요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(금요일)
세상의 주님,
이 날 제가 주님을 경배하며
주님의 거룩한 성령을 따라 살기를 간구합니다.
제가 성령안에서 숨을 들이마시며
저의 영을 주님께 내쉽니다.
제가 은혜의 숨을 들이마시며
감사의 숨을 내쉽니다.
제가 주님의 사랑을 들이마시며
사랑치 않는 것과  혹은 저의 유익을 추구하는 모든 것들을 내뿜습니다.
제가 당신의 진리와
당신의 치유와 
당신의 기쁨과
당신의 올바른 방향을 들이마시며
당신의 사랑에 
저의 사랑의 호소를 내쉽니다.
제가 당신의 은혜가운데 안식합니다.
오늘  "신의 성품에 참여한 자들"(벧후1:4).
저와 당신의 백성들안과 
저희를 통하여 사시길 기도드립니다.
아멘.

Friday Prayer:
Lord of the Universe, this day I worship you and seek to live by the breath of your Holy Spirit. I breathe in your Spirit and breathe out my spirit to you. I breathe in grace; breathe out gratitude. I inhale your love; exhale all that is unloving or self-seeking. I breathe in your truth, your healing, your joy, your orienting clarity, breathing out my loving appeal to your love. I rest in your grace. Live in and through me and your people today, I pray—“sharers of the divine nature” (2 Pt 1:4). Amen.

댓글 없음: