2018년 6월 9일 토요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(토요일)
오 주님
당신이 당신의 백성들을 위해 착한일을 행하심을 기뻐하심을 제가 찬양합니다. 당신의 빛이 수평선을 넘어 넓어짐을 제가 경배합니다.
오늘 제안에서 저를 통하여 당신의 선하신 역사를 이루시고 
모든 일을 통하여 당신을 영화롭게 하여
당신의 거룩한 이름을 찬양할 수 있도로 저를 도와주시길 기도드립니다. 아멘
***
그들이 내 백성이 되겠고 나는 그들의 하나님의 될 것이며 내가 그들에게 한 마음과 한 길을 주어 자기들과 자기 후손의 복을 위하여 항상 나를 경외하게 하고 ... 내가 기쁨으로 그들에게 복을 주괴 분명히 나의 마음과 정성을 다하여 그들을 이 땅에 심으리라- 렘32:38-39,41

Saturday Prayer:
O Lord, I praise you that you delight to do good for your people. I worship you as your light widens over the horizon. Do your good work in and through me today, I pray. Help me honor you in all things, to the praise of your holy name. Amen.
* * *
They shall be my people, and I will be their God. I will give them one heart and one way, that they may fear me for all time, for their own good and the good of their children after them. . . . I will rejoice in doing good to them, and I will plant them in this land in faithfulness, with all my heart and all my soul. — Jeremiah 32:38-39, 41

댓글 없음: