2018년 6월 2일 토요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(토요일)
거룩하신 삼위 일체 주 하나님,
이날 제 마으이 당신을 찬양함으로 가득차 있습니다.
제가 당신의 사랑과 긍휼과 능력; 찾기 어려운 당신의 길들을 인하여 제가 당신을 예배하고 높입니다.
주 예수님,
이날 모든 것을 통하여 주님을 존귀하게 하며 이밤에 주님안에서 쉴 수 있도록 도와주시길 기도드립니다. 아멘
***
아침에 나로 하여금 주의 인자한 말씀을 듣게 하소서 내가 주를 의뢰함이니이다 내가 다닐 길을 알게 하소서 내가 내 영혼을 주께 드림이니이다- 시143:8

Saturday Prayer:
Lord God, Holy Trinity, my heart is full of praise to you this day. I worship and exalt you for your love and mercy and power; for your ways, which are “past finding out.” Lord Jesus, may I honor you throughout this day in every way, and rest in you this night, I pray. Amen.
* * * 

Let me hear of your steadfast love in the morning, for in you I put my trust. Teach me the way I should go, for to you I lift up my soul. — Psalm 143:8

댓글 없음: