2017년 11월 23일 목요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(목요일)
주 예수님
제가 주님을 경배합니다.
성령님
제앞에 놓여진 이날
이날에 있어서 즉 저의 시간과
의무와 기회, 선물들
내가 만나는 모든 것들
내가 책임져야 할 모든 것들에
대한 선한 청지기가 되도록 저를 도와주소서.
존귀하신 아버지
제가 기쁨과 감사로
이 기도를 드립니다.
아멘.

Thursday Prayer:
Lord Jesus, I worship you. The day lies before me. Help me, Holy Spirit, be a good stewards of the day—of my time, duties, opportunities, and gifts, and in relation to all I meet and all I am responsible for. This I pray, dear Father, with joy and thanksgiving. Amen.

댓글 없음: