2018년 2월 4일 일요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(주일)
오 하나님,
제가 잠에서 깨어나거나
잠을 잘때에도
제가 주님의 돌보심안에 있음을 감사드립니다.
거룩하신 주님,
오늘 제가 주님안에서 안식하며
저의 모든 신뢰와 소망을 주님안에 둡니다.
제 삶속에서 저를 예수님의 모습으로 만드시고
이끄시는 당신의 영을 의지합니다.
거룩하신 삼위일체시여,
이날 
제안에
제주변에
제뒤에
제앞에 계시길
제가 당신을 경배하며 섬기면서
기도드립니다. 아멘.
***
주여 이제 내가 무엇을 바라리요 나의 소망은 주께 있나이다- 시39:7
Sunday Prayer:
Waking or sleeping, O God, I thank you that I am in your care. Holy Lord, I rest in you today, putting all my trust and hope in you and depending on the work of your Spirit to sustain me and to make Jesus real in my life. Holy Trinity, be in and around, behind and before me this day, I pray, as I worship and serve you. Amen.
* * * 

And now, O Lord, what do I wait for? My hope is in you. — Psalm 39:7

댓글 없음: