2018년 5월 25일 금요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(금요일)
삼위일체 하나님
그리스도인의 교제를 인하여 감사드립니다.
오늘 그리스도의 몸된 재매들과 형제들과의 저의 모든 교제가운데
저와 함께 하소서.
성령님, 은혜가운데 서로 도우며 자라가도록 우리를 도와주소서.
은혜롭게 제가 주고 받을수 있게 하소서.
주 예수여
당신의 백성을 통하여 세상이 당신을 알도록
당신의 치유의 능력으로 당신의 몸을 새롭게 하시길 기도드립니다. 아멘.
***
여호와여 내가 전심으로 부르짖었사오니 내게 응답하소서  내가 주의 교훈들을 지키리이다
내가 주께 부르짖었사오니 나를 구원하소서 내가 주의 증거들을 지키리이다
내가 날이 밝기전에 부르짖으며 주의 말씀을 바랐사오며 내가 새벽녘에 눈을 떴나이다- 시119:145-148

Friday Prayer:
Thank you, Triune God, for Christian fellowship. Be with me today in all my relationships with sisters and brothers in the body of Christ. Holy Spirit, help us help each other grow in grace. Graciously may I both give and receive. Lord Jesus, may your healing power renew your body so that through your people the world will come to know you, I pray. Amen.
* * * 
With my whole heart I cry; answer me, O Lord. I will keep your statutes. 

I cry to you; save me, that I may observe your decrees. I rise before dawn and cry for help; I put my hope in your words. My eyes are awake before each watch of the night, that I may meditate on your promise. — Psalm 119:145-58

댓글 없음: