2018년 5월 3일 목요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(목요일)
오 주님
제가 거룩함으로 부르시는 당신의 부르심을 듣습니다.
너희는 거룩하라 내가 거룩하니라고 당신은 말씀하십니다.
오늘 당신의 성령으로 충만하게 하사 당신의 거룩함이 제안에서 보여지게 하시고
제가 당신께 영광을 도릴수 있게 해주시길
예수 그리스도를 의지하여 기도드립니다. 아멘.
***
나는 여호와 너희 하나님이라 내가 거룩하니 너희도 몸을 구별하여 거룩하게 하고... 나는 너희의 하나님이 되려고 너희를 애굽땅에서 인도하여 낸 여호와라 내가 거룩하니 너희도 거룩할지어다- 레11:44-45

Thursday Prayer:
O Lord, I hear your call to holiness. You say, “Be holy, for I am holy.” Fill me Lord with your Spirit today, that your holiness may be seen in me, and that I may bring glory to you. Through Jesus Christ I pray, amen.
* * * 

I am the Lord your God; sanctify yourselves therefore, and be holy, for I am holy. . . . For I am the Lord who brought you up from the land of Egypt, to be your God; you shall be holy, for I am holy. —Leviticus 11:44–45

댓글 없음: