2018년 5월 9일 수요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(수요일)
하나님의 성령님, 예수의 영이시여, 빛과 진리의 영이시여
오늘 제가 당신을 예배하며 저의 삶을 당신의 인도하심에 맡깁니다.
주 하나님 
제가 저의 모든 생각, 말, 행함, 계획, 상상 가운데서
당신의 영에 의해 인도함을 받게 해주시길 기도드립니다.
아멘.
***
주의 증거들로 내가 영원히 나의 기업을 삼았사오니 이는 내 마음의 즐거움이 됨이이니이다 내가 주의 율례들을 영원히 행하려고 내 마음을 기울였나이다- 시119:111-112

Wednesday Prayer:
Holy Spirit of God, Spirit of Jesus, Spirit of light and truth, I worship you and give my life to your guidance today. Lord God, may I be led by your Spirit in all I think, say, do, intend, or imagine this day, I pray. Amen.
* * * 

Your decrees are my heritage forever; they are the joy of my heart. I incline my heart to perform your statutes forever, to the end. — Psalm 119:111-12

댓글 없음: