2018년 4월 23일 월요일

하워드스나이더의 기도

하워드스나이더 목사의 기도(월요일)
신실하시고 사랑의 하나님,
제가 주님의 임재하심 가운데 엎드려며
찬양하며 경배를 드립니다.
저는 당신의 사랑과, 불같은 거룩함과 당신의 주권적인 능력을 두려워합니다.
그러나 ' 내게 오라!"고 당신이 말씀하십니다.
오 주님, 제가 이날 당신앞에 옵니다.
제가 당신앞에 오며 당신앞에 저의 삶을 놓습니다.
저의 마음을 엽니다. 아멘.

***
주의 손이 나를 만들고 세우셨사오니 내가 깨달아 주의 계명들을 배우게 하소서- 시119:73

Monday Prayer:
Faithful, loving God, I praise and worship you as I bow now in your presence. I am awed by your love, your fiery holiness, your sovereign power. Yet you say, “Come to me!” O Lord, I come, I come, and I lay my life before you and open my heart to you this day. Amen.
* * * 

Your hands have made and fashioned me; give me understanding that I may learn your commandments. — Psalm 119:73

댓글 없음: